Nove marketinške tehnologije u trgovini nekretninama

Iako mnogi nisu upoznati sa tim, industrija nekretnina je jedna od najbolje tehnički potkovanih industrija danas. Potreba da se pokrije veliki broj teritorija i tražnja da se obezbede sveobuhvatajuće usluge, čine da profesionalne trgovce nekretninama gotovo zavisne od tehnologije koja im je dostupna. Ova zavisnost je naterala mnoge profesionalce za nekretnine da naprave iskorak prema novim tehnologijama i za kratko vreme postanu upoznati sa raznim načinima da maksimiziraju svoju efikasnost i izgrade svoj biznis privlačeći tako nove kupce, prodavce i investitore. Su produkt ovog trenda je bila jaka tražnja industrije nekretnina prema IT kompanijama da nastave da pomeraju granice da prave brže, efikasnije i efektivnije marketing tehnologije za nekretnine.

NOVE MARKETINŠKE TEHNOLOGIJE ZA PROFESIONALNE TRGOVCE NEKRETNINAMA

Tehnologija je u industriji nekretnina jako brzo evoluirala u prethodnoj deceniji. Činilo se da je svaki agent imao jednu svoju, što je doprinelo da budu pristupačniji nego što su to profesionalni trgovci nekretnina nameravali. Ovakve tehnologije su promenile način na koji razmišljamo i na koji radimo sa agentom. Sada, naš agent za nekretnine je pristupačniji nego ikad, što im ostavlja manje vremena u toku dana da se fokusiraju na bitne aspekte njihovog posla, kao što je reklamiranje njihovog biznisa i nekretnina njihovih klijenata.

Poželite dobrodošlicu novim marketinškim tehnologijama koje čine posao agenata za nekretnine više vezanim za, nadolazeće tehnologije, a manje vezanim za broj poziva i broj vizit karata koje su podelili tog dana.

U KOM PRAVCU IDU MARKETINŠKE TEHNOLOGIJE NA TRŽIŠTU NEKRETNINA?

Mi bismo rekli, marketing nekretninama će nastaviti da evoluira i da se unapređuje do tačke gde svaki korak marketing procesa postane toliko automatizovan da agencije za nekretnine mogu da počnu i da završe efektnu marketing kampanju sa njihovog telefona ili kompjutera. Dug je put do toga, ali sa dodavanjem novih tehnologija kao gore napomenuta neće proću puno pre nego što kuće počnu da reklamiraju i prodaju same sebe.